TOP vietas Google meklētājā sasniegsiet ar SEO optimizāciju

Katrs no mums ir izmantojis Google meklētājporgrammu. Un katrs zina, ka parasti mēs neskatāmies rezultātus tālāk par pirmajām dažām lapām. Un tos rezultātus, kas izvietoti pirmajā lapā attiecīgā secībā uztveram kā prioritārus, svarīgākus un atbilstošākus mūsu vajadzībām. Tāpēc tos apskatām pirmos.

seo logoJa ir vairāki līdzīgi rezultātu, tad parasti biežāk izvēlamies izmantot to, kas atrodas augstākā pozīcijā. Reāli tam ne vienmēr ir loģisks pamatojums, jo ne vienmēr rezultātu lapas, kas atrodas augstāk, var sniegt mums pašu labāko, bet tāda ir cilvēka daba – vispirms izmantot un ņemt to, kas atrodas tuvāk – rokas stiepiena attālumā.

Un katra saprātīga pārdevēja mērķis ir nokļūt šajās labajās vietās, kas ir interneta lietotājam pa rokai, ko viņš pamanīs un apskatīsies.

 

TOP pozīcijas Google meklētājā katrā meklēšanas pieprasījuma reizē tiek sadalītas, izmantojot sarežģītu algoritmu. Tiek izvērtēti dažādi mājaslapas kritēriji, piešķirts reitings un līdz ar to arī vieta rezultātu sarakstā pēc noteikta atslēgvārda.

Bet SEO optimizācijas eksperti zina, kas un kā ir jāuzlabo mājaslapā, lai tā saņemtu labāku reitingu un pakāptos līdz šīm TOP vietām, iegūstot interneta lietotāju uzmanību.

 

SEO optimizācija – ceļš uz TOP vietām

 

Pareizi ir uzsvērt, ka SEO optimizācija ir ceļš, jo tā tiešam ir. SEO optimizācija aizņem ilgāku laiku. Atkarībā no tā, kāds ir mājaslapas stāvoklis, tie var būt vairāki mēneši un pat gads, kamēr optimizācija dod reālus rezultātus.

Šis process ir komplicēts, to nevar pasteidzināt vai saīsināt. Ir jāievēro zināma darbību secība, jāveic konkrēti pasākumi gan mājaslapas iekšienē, gan ārpus tās.

Daži no aspektiem, ar kuriem optimiziācijas procesā strādā, ir mājaslapas struktūra, saturs, atslēgvārdi un to izvietojums, iekšējās un ārējās saites. Palēnām majaslapas reitings uzlabojas un pozīcijas meklētāja organisko rezultātu sarakstos kļūst labākas.

Kāpēc ir tik svarīgi panākt labas pozīcijas meklētājā? Tāpēc, ka veiksme ir tā uzņēmēja pusē, kuru pamana. Pie tā dodas klienti, tā pārdevēja preces izvēlās. Ja jūs neesat redzams internetā un Google meklētājā labi pamanāmā vietā, tad tā ir ļoti liela daļa zaudētu klientu un ienākumu.

 

Kā mēs meklējam un izvēlamies pārdevēju, ja vajag internetā kādu konkrētu preci? Parasti ierakstām meklētājā konkrēto nosaukumu – dators, velosipēds, galds, lampa utt. – un skatāmies, kādus rezultātus piedāvā Google meklētājs.

Un tad arī izdarām savu izvēli pēc kādiem mums aktuāliem kritērijiem. Ja jūs pārdodat tos galdus vai lampas, bet jūsu mājaslapa neparādās, kad tiek izdarīts atbilstošs pieprasījums, tad ir skaidrs, ka situācija nav tā labākā.

Digitālā mārketinga aģentūra var veikt SEO auditu un saprast, kas kavē mājaslapas panākumus, bet SEO optimizācija to vērsīs par labu.