Laimests kā pievilinātājs

Atzīstaties, cik no jums kādreiz ir pirkuši kādu preci tikai tāpēc, ka tās nopirkšana dos jums iespēju piedalīties loterijā un laimēt kādu laimestu? Loterijas un laimesti vienmēr ir bijis spēcīgs instruments, kā ražotājiem palielināt preču noietu. Un cik no jums tiešām ir laimējuši? Vai varbūt pazīstat kādu, kuram ir paveicies?

loterija Ticiet vai nē, bet pasaulē ir cilvēki, kuri nestrādā, bet regulāri piedalās dažādās loterijās un šādā veidā ļoti labi dzīvo. Latvijā gan vēl nav dzirdēts par šādu cilvēku, taču tiem, kuriem ir paveicies izvilkt lielo zivi, kādu laiku dzīvo labi. Ir, protams, ne mazums stāstu, ka lielie laimesti sagandē arī dzīvi.

Taču ne par to ir šis stāsts. Kādai ir jābūt balvai, lai jūs iekārdinātu pirkt preci, kuru jums patiesībā nevajag? Ja jūs aicinātu nopirkt putekļusūcēju, bet balvā būtu sulu spiede, vai jūs iegādātos putekļu sūcēju?

Un ja jums gan viens, gan otrs ir? Droši vien nē. Bet ja aicinātu iegādāties auto un balvā būtu ziemas un vasaras riepas? Ja jums nebūtu transporta un plānotu kādu iegādāties, tas gan jūs varētu stimulēt par labu konkrētam modelim.

Vai arī pārtikas veikalos regulāri redzamās akcijas: pērc konkrēta zīmola produktu un laimē! Pārsvarā laimestos ir gan naudas summas, gan auto. Tātad ar šādām akcijām ražotājs ne tikai nopelna sev, bet var atļauties arī kādu citu aplaimot. Nav slikti.

Lai cik negribētos atzīt, mūs var ātri uzķert uz āķa. Ikvienā mīt azarts un vēlme gūt papildu labumus, taču mēs reti kad padomājam, cik patiesībā ar šādu mānekli mēs iztērējamies nevajadzīgi. Varbūt nemaz nevajadzētu pirkt automašīnu, jo pašam taču viena jau ir, savukārt vasaras riepas gan laikam nepieciešams nomainīt.

Vai arī pārtikas veikalā ja jāpērk kādu produktu, piemēram, maizi, tad jau nav tik svarīgi, vai nopērkat Hanzas maiznieku vai Fazer. Ja dod papildu bonusus – lieliski! Un jāsaka, ka šāda viegla attieksme – nopirkt to, ko tiešām vajag, taču variēt tikai starp zīmoliem, dod daudz lielāku garantiju, ka kļūsiet arī par bonusu ieguvēju.

Jo mazāk koncentrēsieties uz pašu laimestu, bet vairāk izbaudīsiet jums nepieciešamo preci, jo lielāka iespēja, ka baudīsiet arī papildu labumus. Ja ne, jums arvien paliek prece, kura bija nepieciešama.