Preču piegāde — ērti, bet arī riskanti

Tagad gandrīz katrs uzņēmējs savus produktus piedāvā pasūtīt un iegādāties arī interneta vidē. Tas ir tikai loģiski, ja ņem vērā, ka internets šobrīd ir ikdiena lielākajai daļai cilvēku, kuri ir aktīvā un darbspējīgā vecumā. Un tas nozīmē, ka viņi arī tērē savus ienākumus. Pārdevēji pielāgojas un dodas tur, kur atrodas mērķauditorija — šajā gadījumā uz digitālo vidi.

Bet līdz ar attālinātu iepirkšanos līdzi nāk arī tāds pakalpojums kā preču piegāde, jo uzņēmējam bieži vien pat nav veikala, bet gan noliktava, kurā notiek pasūtījumu komplektēšana un iesaiņošana.

Un šeit var sākties problēmas, jo ļoti daudziem pārdevējiem un piegādātājiem šajā procesā trūkst nepieciešamās kvalitātes.

Sūdzības par piegādes servisu nekvalitatīvo darbu ar apskaužamu regularitāti parādās interneta vidē. Problēma ir sākuma posmā, kad pārdevējs kavējas ar pasūtījuma apstrādi, ir sajaucis kaut ko, kā arī iesaiņošana veikta nekvalitatīvi, ļaujot precei gūt bojājumus. Tālāk juceklis var notikt arī piegādes servisu darbā. Sūtījumi pazūd, tiek nogādāti nepareizajiem cilvēkiem, netiek piegādāti norādītajā laikā. Pircēji mūsdienu steidzīgajā un uz ērtībām vērstajā laikmetā negrib ar to samierināties.

Tāpēc piegādes joma ir tā, kurā noteikti vajadzētu domāt par veidiem, kā uzlabot darbu, operativitāti un augstāku atbildību pret katru sūtījumu, kas ir jāpiegādā.

Komunikācija ir labas sadarbības pamats

Lai zinātu, ko vēlas un kāds pakalpojums kientiem ir nepieciešams, pamatā ir atklāta komunikācija. Lai piedāvātu tieši to, kas klientiem nepieciešams, jāveic izpēte, jāveic aptaujas. Tad var izveidot tādu klientu apkalpošanas stratēģiju, kas spēs apmierināt klientu vajadzības pēc kvalitātes un precizitātes. Labas klientu apkalpošanas pamatā ir komunikācija. Tai ir jābūt laipnai un precīzai, lai nerastos pārpratumi un neskaidrības.

Ir gadījumi, ka pasūtīto preci pārdevējs vairs nevar piedāvāt, bet tad, nekonsultējoties ar pircēju, aizvieto to ar līdzvērtīgu. Ne visus klientus tas apmierina, tāpēc šādos gadījumos ir svarīgi sazināties ar klientu, lai zinātu, kāds risinājums viņam ir pieņemamāks. Iespēja sazināties sociālajos tīklos, tiešsaistē un arī telefoniski — jābūt dažādām ērtām un ātrām iespējām sazināties.

Kā iesaiņot drošāk un skaistāk?

iesaiņošanaOtra problēma, ko ne visi pārdevēji un piegādātāji spējuši atrisināt, ir pasūtījumu droša iesaiņošana un nogādāšana pie klienta ideālā stāvoklī. Domāju, ka katram ir gadījies saņemt sūtījumu, kas ir saņurcīts, iepkojums ir šaubīgs un varbūt pat bojāta iepakojumā esošā prece. Tā diemžēl gadās visu laiku, lai gan tā nevajadzēu būt.

Preces vajadzētu iesaiņo tā, lai nebūtu nekāda riska tās sabojāt, kā arī piegādes procesā netiktu bojāts iepakojums.

Te ir ļoti svarīgi izvēlēties labas kvalitātes kartona vai cita materiāla iepakojumu, kā arī jāizmanto atbilstošas kvalitātes līmlenta, kas spēs nodrošināt to, ka iepakojums neatvērsies. Līmlenta pat var kļūt ne tikai par to, kas kārtīgi nostiprina iepakojumu, bet arī par dekoratīvu un mārketinga elementu. Ar uzņēmuma simboliku apdrukāta līmlenta var palīdzēt piešķirt pasūtījuma iepakojumam oriģinālu izskatu, kā arī veicināt uzņēmuma atpazīstamību. Līmlenta ir plaši izmantojama noliktavas darbā. Līmlenta var tikt apdrukāta ar tādu simboliku, kas labāk atbilst situācijai.

Punktualitāte un laipnībā kā prioritātes

Klients vienmēr novērtēs laipnību, precizitāti un pretimnākšanu. Tās ir kvalitātes, kas piegādes servisā ir ļoti būtiskas, tāpēc arī rūpīgi jāizvēlas darbinieki, kuriem ir tiešs kontakts ar klientiem. Jo viņi klientu acīs kļūst par uzņēmuma seju.